Vliegtuigramp - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Djoelia Velden - WaarBenJij.nu Vliegtuigramp - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Djoelia Velden - WaarBenJij.nu

Vliegtuigramp

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Djoelia

08 Juni 2009 | Oeganda, Kampala

Uiteindelijk ben ik dan toch aangekomen in Oeganda. De vlucht was rampzalig, in totaal had ik bijna 4 uur vertraging.Toen ik eenmaal op Entebbe airport was sloeg de paniek even toe. Ik kon mijn pick-up mensen niet vinden.In mijn wanhoop heb ik aan iedereen gevraagd of ze mij kwamen ophalen. Maar niemand antwoordde bevestigend. Toen ik bijna de hoop had opgegeven en dacht dat ik er alleen voorstond zag ik het verlossende papiertje met mijn naam erop. Ik was zooooo opgelucht.

Daarna ben ik door mijn ophalers naar een hotel in Kampala gebracht, waar vandaan ik nu ook dit bericht schrijf.Ik ben nu weer lekker uitgeslapen en gedoucht. Zometeen wordt ik opgehaald door iemand van mijn organisatie. Dan is het tijd voor mijn introductie, een korte taalcursus en wat oeganda-kennis. Dinsdag wordt ik hier opgehaald door mensen van de primary school. En dan gaat het echte werk beginnen!


  • 08 Juni 2009 - 09:01

    Mark:

    Ik schrok me kapot toen ik alleen de titel zag staan in m'n mail: "vliegtuigramp". Niet zo tof!
    En wat hard dat je een klikjestaalcursus gaat krijgen. Nu al siked om het van jou te leren.

    Lieave! xx

  • 08 Juni 2009 - 11:54

    Rosa:

    Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje schrok van je titel djoel :). Maar gelukkig gelukkig. Al een beetje gewend aan de warmte enzo? Ik wilde je nog bellen maar ik was door mijn bel-djoel-wekker heen geslapen, dus sorry(was een beetje laat geworden enzo zaterdag), maar ik ga je nog wel mailen zodat je een beetje op de hoogte blijft van het leven hier :D. Maar natuurlijk nog meer omdat ik wil weten wat je daar allemaal doet! Ben benieuwd naar je volgende berichtje!! Ik zal eens even kijken of ik skype kan aanmaken.. Je mobiel werkt ook gewoon daar? Zodat als ik geld over heb je, je wel gewoon kan smsen? Liefss!!XX

  • 08 Juni 2009 - 20:09

    Truus:

    Hoi Djoelia
    zojuist van Mark door gekregen waar ik je kan vinden .Wat een spannende reis :( brrr ik kan mij voorstellen dat het wel een beetje spannend was .Gelukkig is het goed gekomen en wens ik je veel succes met je cursus en werk !lieve groeten , ook van Hans , Truus

  • 08 Juni 2009 - 20:11

    Truus:

    sorry , ik maak het wel twee maal spanned in mijn mailtje .je weet hoe ik ben met de pc :)hi hi

  • 15 Juni 2009 - 21:18

    Marloes:

    ik mis je! en tot overmaat van ramp gaan mijn ouders twee weken op vakantie en je weet hoe mark is, dus ik ben eenzaam op de meester van damweg :-(
    ik eis meer berichtjes, juffrouw djoelafika!

  • 17 Juni 2009 - 17:55

    Rosa:

    Jaaa! Ik wil horen dat je nog leeft enzo :(

  • 19 Juni 2009 - 08:54

    Truus:

    Ik hoop dat het goed met je gaat ....we missen je wel hoor :(
    hans en ik gaan twee weken naar italië,hoop daarna een nieuw bericht van je te mogen lezen .
    lieve groeten hans & truus

  • 22 Juni 2009 - 22:37

    Hans Brandwacht:

    Hoi Djoelia,
    van je ouders gehoord dat je aan een prachtige onderneming bent begonnen. Ben altijd weer onder de indruk wanneer jonge mensen als jij zo'n avontuur aan gaan. ik weet zeker dat je met je prachtige lach en levensenergie heel veel mooie dingen gaat beleven, indrukwekkende ontmoetingen zult hebben en betekenisvol kunt zijn. Ik wens je een hele mooie tijd toe en ben benieuwd naar al je belevenissen. Ik ga over anderhalve week met een groep van 22 leerlingen naar rwanda; heb er heel veel zin in maar het is altijd ook weer heel spannend. heel veel groeten en toi toi, hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Djoelia

Actief sinds 06 Juni 2009
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 5329

Voorgaande reizen:

07 Juni 2009 - 06 Augustus 2009

Bright Future Primary School

Landen bezocht: